Kijkwijzer. 20 jaar goed bekeken.
GENOMINEERD – 20 jaar Kijkwijzer; een mooi moment om te vieren, rebranden en te laten zien dat Kijkwijzer nog steeds ‘fris, eigentijds én relevant’ is. 20 jaar Kijkwijzer betekent ook 20 jaar aan televisie & bioscoop. En aangezien Kijkwijzer ook van deze tijd is, horen daar tegenwoordig ook Netflix, NPO Start, Videoland en andere video-on-demand-diensten bij. Een mooie bibliotheek aan iconische beelden – van vroeger tot aan nu – om iets mee te doen dus. Aangepast op de belevingswereld van kinderen maakten we 5 iconische films & series na. Met gebruik van kinderspeelgoed en verschillende knutselmaterialen nemen we de kijker mee in de scènes en laten hen door de ogen van kinderen kijken. Van Jurassic Park tot Squid Game, van de jaren 90 tot aan nu, van televisie tot aan Netflix: de diversiteit aan scènes laat zien met welke iconen Kijkwijzer kijkadvies geeft en op welke schermen ze actief zijn. Letterlijk & figuurlijk een iconische commercial.
Commercial
Making of
INZENDER: Scheepens | Your creative agency
OPDRACHTGEVER: Kijkwijzer (Stichting Nederlands Instituut voor de Classificatie van Audiovisuele Media)
CATEGORIE: Beeldcommunicatie