Dichterbij
GENOMINEERD – Zorgorganisatie Dichterbij draait om Theo. En Daisy. Om Sophie, Thomas, Ilse en al die anderen die samen met hun begeleiders een betekenisvolle invulling geven aan hun leven. Met hun eigenkarakter. Hun eigen hobby’s. Hun passie. Hun interesse. Hun verhalen. Precies zoals ieder ander. In de vernieuwde corporate identiteit van Dichterbij spelen die unieke mensen en verhalen dan ook de hoofdrol. In de arbeidsmarktcampagne kreeg die menselijke maat direct gezicht door al die mooie, unieke individuen te koppelen aan de medewerkers van Dichterbij met hún verhaal. Aan hún intrinsieke gedrevenheid om een verschil maken in het leven van mensen met een verstandelijke beperking. Door oprecht te luisteren naar wat betekenisvol is. En door echte connectie te maken en cliënten vanuit een onvoorwaardelijke vertrouwensrelatie te leren kennen. Met al hun zichtbare en minder zichtbare verhalen.
Video
INZENDER: We’re someone
OPDRACHTGEVER: Dichterbij
CATEGORIE: Corporate communicatie