Dichterbij

GENOMINEERD – Zorgorganisatie Dichterbij draait om Theo. En Daisy. Om Sophie, Thomas, Ilse en al die anderen die samen met hun begeleiders een betekenisvolle invulling geven aan hun leven. Met hun eigenkarakter. Hun eigen hobby’s. Hun passie. Hun interesse. Hun verhalen. Precies zoals ieder ander. In de vernieuwde corporate identiteit van Dichterbij spelen die unieke mensen en verhalen dan ook de hoofdrol. In de arbeidsmarktcampagne kreeg die menselijke maat direct gezicht door al die mooie, unieke individuen te koppelen aan de medewerkers van Dichterbij met hún verhaal. Aan hún intrinsieke gedrevenheid om een verschil maken in het leven van mensen met een verstandelijke beperking. Door oprecht te luisteren naar wat betekenisvol is. En door echte connectie te maken en cliënten vanuit een onvoorwaardelijke vertrouwensrelatie te leren kennen. Met al hun zichtbare en minder zichtbare verhalen.

Video

INZENDER: We’re someone

OPDRACHTGEVER: Dichterbij

CATEGORIE: Corporate communicatie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close