Nespresso Employer Branding

GENOMINEERD – Met onze lean & mean Employer Branding campagne hebben we onze doelgroep in het hart kunnen raken. We hebben we een persoonlijke en relevante boodschap kunnen brengen én hebben succesvol kwalitatieve kandidaten kunnen leiden naar hun droombaan. We zijn trots. En met name ook op de Nespresso collega’s die heel hard meegewerkt hebben om deze campagne een succes te maken. 

We bedachten en executeerden een mooie social campagne met behulp van dat inzicht. We legden een verband tussen de competenties van mensen (hobby’s) en hoe ze dat dagelijks toepassen in hun werk. We brachten in de campagne de global communicatie gedachte in lijn met onze lokale Employer Branding campagne. Onze eigen medewerkers speelden de hoofdrol in onze video’s en gebruikte onze prachtige boutiques als filmset. Zo konden we ons productiebudget zo efficiënt mogelijk inzetten.  

Video

INZENDER: Greenhouse Group

OPDRACHTGEVER: Nespresso

CATEGORIE: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close