Het Siemens Digital Experience Center

GENOMINEERD – Om de betekenis en het belang van digitale transformatie kracht bij te zetten, wilde Siemens een indrukwekkend experience centerbouwen om het verhaal rond het concept van Industrie 4.0en de ‘digital twin’ te vertellen. Een digital twin is een virtuele dubbelganger van een product, machine, proces of volledige productiefaciliteit, die alle gegevens en simulatiemodellen bevat die relevant zijn voor het origineel. Siemens werkte samen met First Impression om dit experience center vol AV-technologie te realiseren. De reden dat Siemens voor First Impression heeft gekozen, is hun aanpak: beginnen met concepting en strategie, de daarbij horende storytelling, toegepaste hardware-expertise en een contentstrategie implementeren die perfect aansluit. Waar je zou verwachten dat First Impression een AV-specialist in hart en nieren is, bewijst het Tilburgse bedrijf met lokale, nationale én internationale klanten en projecten.

Video

INZENDER: First Impression audiovisual

OPDRACHTGEVER: Siemens

CATEGORIE: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close