Meer Mexicano

Goodlife Foods – Wat als je de merkstrategie en identity voor de meest iconische snack van de Nederlandse cafetaria mag ontwikkelen? En wat als je daarin al je creativiteit mag neerleggen en niets te gek is en wat nog mooier is je een vuurspuwende Chihuahua als icon voor deze snack mag neerzetten? En wat als blijkt dat die bekende snack nog een hele familie aan uitgesproken broers en zusjes heeft? Dan is het tijd voor Meer. Meer Mexicano®. Veel Meer. En dan is het tijd voor een Bonk. Of toch minimaal een mooie inzending. 

Website

Case website

Product website

INZENDER: Weekend Creative Agency BV

OPDRACHTGEVER: Goodlife Foods

CATEGORIE: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close