Florus identity & packaging

Elho – Kluif de naam, de identiteit en overige merkuitstraling. Met de naam Florus is er een sterk merk binnen de elho familie bijgekomen. Duurzame potten, bijbehorende schotels, mini-plantenkasjes en gieters gefabriceerd uit 100% gerecycled plastic met een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding. 

Naast naam, pay off en logo stond Studio Kluif garant voor alle B2B communicatiemiddelen zoals brand presentaties, pot labels, de productcatalogus en introductie-animatie. 

Video

INZENDER: Studio Kluif

OPDRACHTGEVER: Elho

CATEGORIE: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close