The Rise of Mindlabs
Binnen MindLabs komt alles samen; mensen, techniek, onderwijs, ondernemers, overheid, kennis, kunde en ga zo maar door. Dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee, ook – of misschien vooral – waar het gaat om communicatie. Zoveel verschillende doelgroepen, ieder met hun eigen verwachtingen en ambities, abstractieniveaus van handelen en taalgebruik. De eerste initiatieven voor de opzet van een innovatief cluster in de Spoorzone van Tilburg dateren uit 2017. Echter, in 2020 is pas echt invulling gegeven aan het versterken en promoten van het merk MindLabs als centrum voor innovatieve technologie. Er is een nieuwe corporate identity ontwikkeld die verrast. Er is een tweetalige website ontworpen en ingericht en inmiddels werken we achter de schermen toe naar een 2.0 versie. Daarnaast is MindLabs volop aanwezig op social media met een trouwe schare van fans en volgers. MindLabs is van een onbekend initiatief van enkele kartrekkers in twee jaar uitgegroeid tot een bruisende community waar je bij wil horen.
Website
Where Minds, Media and Technologies meet
INZENDER: MindLabs
OPDRACHTGEVER: MindLabs/ Corazon Communicatie
CATEGORIE: Corporate communicatie