The Rise of Mindlabs

Binnen MindLabs komt alles samen; mensen, techniek, onderwijs, ondernemers, overheid, kennis, kunde en ga zo maar door. Dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee, ook – of misschien vooral – waar het gaat om communicatie. Zoveel verschillende doelgroepen, ieder met hun eigen verwachtingen en ambities, abstractieniveaus van handelen en taalgebruik. De eerste initiatieven voor de opzet van een innovatief cluster in de Spoorzone van Tilburg dateren uit 2017. Echter, in 2020 is pas echt invulling gegeven aan het versterken en promoten van het merk MindLabs als centrum voor innovatieve technologie. Er is een nieuwe corporate identity ontwikkeld die verrast. Er is een tweetalige website ontworpen en ingericht en inmiddels werken we achter de schermen toe naar een 2.0 versie. Daarnaast is MindLabs volop aanwezig op social media met een trouwe schare van fans en volgers. MindLabs is van een onbekend initiatief van enkele kartrekkers in twee jaar uitgegroeid tot een bruisende community waar je bij wil horen.

Website

Where Minds, Media and Technologies meet

INZENDER: MindLabs

OPDRACHTGEVER: MindLabs/ Corazon Communicatie

CATEGORIE: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close