Darling Ingredients

Darling Ingredients – GI heeft Darling Ingredients op een onderscheidende wijze gepositioneerd waarbij de uitwerking met niets binnen hun branche te vergelijken valt(viskwekerijen).Hierbij is Darling Ingredients’ unieke manier van werken uitvergroot. Zo komen alle ‘oplossingen’ die ze bieden van het land/landdieren, maar werken deze pas écht onder water. Daar leven de vissen die gekweekt worden voor de voedselindustrie. En zo ontstond het concept: ‘The solution lies beneath the surface’.Vanuit hier creëerde GI een serie van de belangrijkste vissoorten, onder het wateroppervlak. Afhankelijk van de diepte waarop deze soorten leven, werd de visual aangepast, die diende als basis voor alle middelen. Daarnaast creëerde GI een grafische vorm om de vissen heen. Dit model visualiseert hoe Darling Ingredients met precisie zoekt naar ingrediënten die helpen om veel voorkomende problemen bij elke vissoort te voorkomen .Dit concept werd daarna doorvertaald naar de website waarbij de doelgroep (onderwater) kan navigeren én converteren. Breathtaking design dus.

Website

Product website

INZENDER: GI

OPDRACHTGEVER: Darling Ingredients

CATEGORIE: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close