SWZ – Verleg je grenzen

GENOMINEERD – Zoals zoveel zorginstanties, kampte SWZ met een personeelstekort. Maar hoe zorg je dat jouw vacatures opvallen? Full Frame ontwikkelde een social wervingscampagne met als doel potentiële collega’s kennis te laten maken met SWZ. Een laagdrempelige uitnodiging in een heel stoer jasje.

In deze campagne geven we een intieme kijk achter de schermen. De awareness film geeft een realistisch beeld van de persoonlijke aandacht die mensen met NAH en EMB* nodig hebben. Het resultaat is een rauwe campagne waarbij de kijker van dichtbij te zien krijgt hoe veelzijdig, kwetsbaar, liefdevol, lonend én nodig het werk bij SWZ is. Deze campagne schuwt niet om de zware en soms onverwachtse kant van zorgwerk te latenzien.

De resultaten overtroffen alle verwachtingen: alleen al op Facebook en Instagram werd via de awareness film meer dan 8.000 keer doorgeklikt naar de campagnepagina! Ook op de owned kanalen en onder SWZ-personeel is de campagne talloze keren gedeeld.

*NAH = niet-aangeboren hersenletsel en EMB = ernstige meervoudige beperking

Video

INZENDER: Full Frame

OPDRACHTGEVER: SWZ Zorg

CATEGORIE: Beeldcommunicatie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close