Van Dobben Bestelbel
GENOMINEERD – Tijdens de coronapandemie zat iedereen aan de buis gekluisterd voor de persconferenties van Mark Rutte. We zaten immers al maanden opgesloten in huis. Zonder horeca, zonder terrassen, zonder bitterballen. Juichend hoorden we dan ook aan dat de terrassen weer open mochten! Reden genoeg voor Fightclub en Van Dobben om vliegensvlug in te haken met een slimme terrasactivatie om de Van Dobben Bitterbal weer top-of-mind te krijgen.
Zo werd in een korte tijd en met een beperkt budget de Van Dobben Bestelbel geïntroduceerd: een tafelkaartje met een belletje wat gemakkelijk in de bestaande Van Dobben menukaarthouders te plaatsen was. Het werkt simpel: Bellen is dé Bitterbal bestellen. Zo zorgde de Bestelbel voor flink wat awareness op de terrassen en activeerden we de doelgroep om op een simpele manier een Rondje van Dobben te bestellen. Met deze kostenefficiënte activatie kon Van Dobben het terrasseizoen -letterlijk- inluiden!
Video
INZENDER: Fightclub
OPDRACHTGEVER: Van Geloven (Van Dobben)
CATEGORIE: Smart budget