Light up the Night met Olifant Flavoured

Inspirits – Opvallen in de horeca is al jaren een uitdaging! Zeker wanneer je een nieuwe shooter range wil introduceren inde drukbezette backbar. Aan ons dan ook de taak om Olifant Flavoured op een opvallende en unieke manier te introduceren onder jongeren in het uitgaansleven. Olifant Flavoured is met haar zoete en kleurrijke smaken dé partystarter! Want wanneer het licht uitgaat, gaat het feestje aan. Dit is visueel gezien het uitgangspunt van de campagne met als thematiek: “Light up the night!”. Het begint allemaal bij de flessen die dankzij hun UV-lak’s avonds echt tot leven komen! Dit principe hebben we als key design element doorgetrokken in de gehele campagne. Zo kun je op de website letterlijk switchen tussen een ‘day’ en ‘night’ interface. Wanneer het donker wordt lichten de POS-uitingen en abri’s open ook online en op social media zorgde dit sterke design concept voor de nodige stopping power!

Video

INZENDER: Fightclub

OPDRACHTGEVER: Inspirits Premium Drinks B.V.

CATEGORIE: Design

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close