CCB Inspireert
‘CCB Inspireert’ is een reeks bijeenkomsten die informatief en inspirerend tegelijk zijn. De onderwerpen zijn zeer gevarieerd en de actualiteit van ons vak staat centraal. Het kan om een nieuwe landelijke trend gaan maar ook om een belangrijke ontwikkeling in stad of streek.
Ook de opzet is steeds wisselend. De ene keer gaat het om de inleiding van een deskundige, dan weer om een forumdiscussie. Soms bekijken we samen een film. Onderwerp en opzet zijn bepalend voor de locatie. De ene keer ben je te gast op een inspirerende locatie, de andere keer bezoeken we een inspirerend bedrijf of organisatie. CCB Inspireert wordt minimaal 3 keer per jaar gehouden.
Een greep uit CCB Inspireert van de afgelopen jaren:
- ‘Een idee AUB’ – Erik Kessels over creativiteit
- ‘Time for change’ – Huib Koeleman over verandercommunicatie
- ‘Wat marketeers kunnen leren van topsporters’ – Bob van Oosterhout over sportmarketing
- ‘The Naked Brand & Happy Profit’ – met Herman Toch over merken met een purpose
- ‘Goede Doelen-communicatie’ – een paneldiscussie over de druk op de charitatieve sector
- Bob van Leeuwen over actuele trends