PIT (Plezier in taal)

Thieme Meulenhoff – Met PIT, Plezier In Taal, heeft Studio Kluif voor ThiemeMeulenhof een totaalconcept gecreëerd voor de herontwikkeling van een bestaande taalmethode voor het basisonderwijs. In de meeste gevallen staan de vormgeving van lesmethodes en hun marketingmaterialen los van elkaar. Door met een compleet schone lei te beginnen heeft Studio Kluif de identiteit van de methode én de bijbehorende marketingmiddelen vormgegeven. Van naamontwikkeling tot logo en van beeldtaal tot tone of voice. Een goed voorbeeld van een 360 graden aanpak. 

Website

Product website

INZENDER: Studio Kluif

OPDRACHTGEVER: ThiemeMeulenhoff

CATEGORIE: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close