GENOMINEERD: Fightclub

Identiek & toch uniek

Dat we als Brabants bureau de kans hebben gehad om emotie toe te voegen aan een tot dan toe emotieloos product, alcoholvrij bier, is natuurlijk heel bijzonder. Nog bijzonderder is de manier waarop we het gedaan hebben. Door gebruik te maken van een mirrortechniek, maar ook een identieke tweeling, krijgt de commercial een hele eigentijdse look and feel en zit je jezelf heel de tijd af te vragen of je nu naar een spiegelbeeld kijkt of naar een identieke tweeling. En dat is precies het gevoel dat we wilden bewerkstelligen. Je merkt namelijk geen verschil. Jupiler en Jupiler 0.0 zijn identiek en toch uniek. Simple ideas work the hardest.

TV commercial


Inzender:
Fightclub

Opdrachtgever: AB InBev

Categorie: Beeldcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close