GENOMINEERD: TALK ABOUT

Can you handle the candle

De budgetten binnen ons vak verschuiven steeds meer van traditionele media naar influencer marketing. De markt verandert. Influencers worden zich bewust van hun eigen marketing-potentie, wat ertoe leidt dat hun prijzen stijgen. Barterdeals worden niet meer serieus genomen en betaalde samenwerkingen voeren de overhand. Hierdoor lijkt het voor kleine merken soms lastig om influencers in te zetten.

Met deze case laten wij zien dat het voor bepaalde communicatiedoelen nog steeds mogelijk is om met een gering budget en de juiste aanpak free publicity te generen op social media. Met de challenge ‘een kandelaar maakt het af’ daagden wij 7 micro-influencers uit om met de kandelaren van Zilverstad een prachtige tafelsetting te creëren. Zilverstad zette haar goodwill in om brand awareness te creëren en de doelgroep te inspireren. Dit leverde een uitdagende challenge op met meer dan 30 Instagram posts en 47 story’s met totaal bijna 10.000 likes en 2.300 reacties.


Inzender:
TALK ABOUT

Opdrachtgever: Merk Zilverstad, onderdeel van de Bredemeijer Group

Categorie:
Smart Budget

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close