Beste ondernemers in beeld
Ieder jaar wordt de BOV-Trofee uitgereikt. En tijdens die show volgt standaard een kort filmpje van de genomineerden. Deze wordt getoond tijdens de show en het waren altijd feitelijk korte corporate filmpjes. Onze mening daarover was simpel: saai en niet persoonlijk. Het moet ook niet over de bedrijven gaan maar over de ondernemers vinden wij. Daarom moesten wij de organisatie overtuigen van onze visie die compleet anders was dan ze voor ogen hadden. We moesten daarna nog 4 ondernemers zover krijgen dat ze ziel en zaligheid op tafel gooiden. Ook moest de beschikbare tijd worden opgerekt van 3 minuten naar 10 minuten in de planning van de show. Dat alles lukte. De films waren de parels van de avond en gaven de show de broodnodige diepgang, een rustmoment en veel persoonlijkheid. Als de partners van vrijwel alle genomineerde ondernemers vervolgens complimenten geven omdat hun partner zo mooi in beeld is gebracht, dan weet je dat je een goed project hebt opgeleverd.
Inzender: Zoetzout
Opdrachtgever: Junior Kamer Hart van Brabant
Categorie: Beeldcommunicatie