GENOMINEERD: Zoetzout

Beste ondernemers in beeld

Ieder jaar wordt de BOV-Trofee uitgereikt. En tijdens die show volgt standaard een kort filmpje van de genomineerden. Deze wordt getoond tijdens de show en het waren altijd feitelijk korte corporate filmpjes. Onze mening daarover was simpel: saai en niet persoonlijk. Het moet ook niet over de bedrijven gaan maar over de ondernemers vinden wij. Daarom moesten wij de organisatie overtuigen van onze visie die compleet anders was dan ze voor ogen hadden. We moesten daarna nog 4 ondernemers zover krijgen dat ze ziel en zaligheid op tafel gooiden. Ook moest de beschikbare tijd worden opgerekt van 3 minuten naar 10 minuten in de planning van de show. Dat alles lukte. De films waren de parels van de avond en gaven de show de broodnodige diepgang, een rustmoment en veel persoonlijkheid. Als de partners van vrijwel alle genomineerde ondernemers vervolgens complimenten geven omdat hun partner zo mooi in beeld is gebracht, dan weet je dat je een goed project hebt opgeleverd.

Bekijk HIER de campagne.

 


Inzender:
Zoetzout

Opdrachtgever: Junior Kamer Hart van Brabant

Categorie: Beeldcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close