Blue Dragon

The Enablers

Technologie tot leven brengen? Wij namen dit letterlijk en ontwikkelden 3D characters voor de diverse hard- en softwareoplossingen van Rexroth. Deze characters werden virtueel én live ingezet om de toegevoegde waarde van Rexroth’s innovaties uit te leggen.

Vervolgens gingen we nog verder en maakten van deze 3D characters een muziekband onder de naam The Enablers. Voor de belangrijke Hannover Messe ontwikkelden we 6 videoclips met The Enablers waarin zij diverse technologische onderwerpen bezongen. De videoclips waren geïnspireerd op de wereldberoemde acts Coldplay, Metallica, Eminem, Queen, Michael Jackson en Bruno Mars. We schreven de songs, produceerden de muziek en ontwikkelden de 6 videoclips. Deze waren een groot succes op de Hannover Messe en de silent disco die we ervoor hadden bedacht. De nummers werden bovendien streaming én in een beperkte oplage op vinyl uitgebracht.

Bekijk HIER de campagne.

 


Inzender:
Blue Dragon

Opdrachtgever: Rexroth | The Enablers

Categorie: Beeldcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close