Full Frame

Bork Horeca Automatisering

Onze film, waarin een afgebrande chef bij een psycholoog vertelt over zijn verloren passie voor koken, sloeg meteen aan. Al op de eerste dag haalden we meer dan 66.000 views op Facebook. De flashbacks naar de chaotische keuken met de tirannieke chef waren humoristisch en bovendien heel herkenbaar voor de doelgroep. Dat zagen we aan de reacties op Facebook: “Kan alleen maar bedacht zijn door iemand die in de horeca heeft gewerkt”, “Herkenbaar hè” en “Remember this situation!”

Het feit dat de film zo relevant was voor mensen in de horeca, zorgde ervoor dat zij de film wilden delen en dat er op vooral op Facebook veel op gereageerd werd. Een echt social succes!

Bekijk HIER de film.


Opdrachtgever:
Bork Horeca Automatisering

Inzender: Full Frame

Categorie: Beeldcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close