GENOMINEERD: De Code | Arthur & Brent

JOOST

Een merk is meer dan een logo. Dat bewijst deze case maar weer. Woningcorporatie Kleine Meierij en Woonstichting St. Joseph vroegen aan De Code – Arthur & Brent in eerste instantie een nieuwe naam en een ontwerp voor de nieuw te vormen fusieorganisatie. Al snel bleek dat de nieuw te vormen organisatie op zoek was naar een nieuwe corporate story. Een verhaal dat richting geeft aan de nieuwe organisatie, energie geeft aan de mensen en recht doet aan de meer dan 100-jarig bestaan van de organisaties.

Samen met huurders, medewerkers en de MT’s van beide organisaties zijn we op pad gegaan. Vragen, ontdekken en uitdagen. Op deze manier hebben we gezamenlijk de identiteit en de ambities van de nieuwe organisaties scherper weten te krijgen dan men van tevoren had bedacht. Meer eigen en meer uitgesproken. Met als gevolg een uitgesproken, positionering, naam en stijl. Met karakter. Één die intern richting geeft. En één die echt opvalt binnen de branche in Nederland en waarover door corporaties onderling wordt gesproken. En dat gebeurt hier in Brabant. Daarom vinden we dat we in aanmerking komen voor de Communicatieprijs Brabant.


Bekijk HIER de campagne

 

 

Inzender: De Code | Arthur & Brent

Opdrachtgever: Woonstichting JOOST

Categorie: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close