Blue Dragon

Rebranding Plameco

Met deze herpositionering hebben we Plameco geholpen om een enorme stap richting compleet nieuwe (jongere) doelgroepen te zetten, zowel in Nederland als in Duitsland. Dit vraagt om anders denken en anders communiceren. We hebben de bestaande nadruk op specificaties flink verminderd en zijn voor lifestyle, beleving, humor en een eerste beetje sexiness gegaan.
Omdat Plameco nog een uitermate product georiënteerde organisatie is met dito dealers, zal het enkele jaren duren voordat de complete verandering een feit is. Met het nieuwe merkconcept en de landelijke imagocampagne zetten we de nieuwe koers echter met veel kracht neer en wordt de stok achter de deur gezet. De TV-commercial is hierbij het meest tastbare voorbeeld van het nieuwe Plameco.

Bekijk HIER de campagne

Film

Inzender: Blue Dragon

Opdrachtgever: Plameco

Categorie: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close