Blue Dragon

Bata Industrials

Bata Industrials had alle bedrijfsmatige factoren van een ruler brand, maar was die positionering in de ogen van de markt kwijtgeraakt. Aan spelers die deze factoren helemaal niet hebben. Auw. Wat doe je dan? Dan pak je die plek resoluut terug! Wij vervingen alle bescheidenheid door nieuwe energie en een berg zelfvertrouwen. We stuurden de schildpad uit het logo met pensioen, claimden THE SAFETY SHOE en hingen er het SERIOUSLY gedachtengoed onder. Zo ontstond er direct een nieuw speelveld. Daarin konden we een compleet andere benadering (CLUB SAFETY) voor hun belangrijkste beurs ontwikkelen, maar ook een high-end FOOT FOR THOUGHT imagocampagne naast een vrij absurde BOOST MASTER BOB productcampagne zetten. Bata Industrials is back!


Inzender:
Blue Dragon

Opdrachtgever: Bata Industrials

Categorie: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close