GEMOMINEERD: Studio Kluif i.s.m. Arthur & Brent

Identiteit Babel

Babel bestaat per 1 januari 2019 en komt voort uit een samenvoeging van Bibliotheek ’s-Hertogenbosch e.o., Muzerije en Bureau Babel. Babel is een cultuur-educatief platform voor kennis en talentontwikkeling. Babel stimuleert en faciliteert lezen, leren, creativiteit en burgerschap.

Een fusie van drie verschillende partijen met ieder hun eigen cultuur is vaak een ingewikkeld, gevoelig traject. In het geval van Babel werd de nieuwe identiteit met trots omarmt. De identiteit bestaat uit een aantal ‘ingrediënten’ van waaruit verschillende middelen ontwikkeld kunnen worden. Een serie lijnillustraties waarvan het logo een onderdeel is, een serie iconen waar fotografie in geplaatst kan worden, heldere typografie en een vast kleurpalet. Voorwaarde was dat de mensen van Babel zelf aan de slag moesten kunnen met de identiteit. Dit was een budget-kwestie.

Wij vinden dat het werkt en zijn trots op het resultaat! Tevens vinden wij de ‘Bouw mee aan Babel’ campagne sympathiek en ‘op de doelgroep’.

Animatie

 

Bekijk HIER de campagne

Inzender: Studio Kluif i.s.m. Arthur & Brent

Opdrachtgever: Babel

Categorie: Corporate communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close