Delen. Dat is Detron
Voor IT talent regent het aanbiedingen. De doelgroep is inmiddels wars van actieve benadering. Wij zijn er toch in geslaagd om echt te interacteren met de doelgroep. Enerzijds door een aansprekende campagne die congruent is met de Detron-werkwaarden. Anderzijds door toepassing van gamification waardoor op een laagdrempelige manier de werkwaarden worden.
Een krachtig employer brand, is een authentiek employer brand. Dit was een belangrijk uitgangspunt in campagne. Vanuit workshops met medewerkers hebben we 4 werkwaarden geformuleerd. De belangrijkste: Saamhorigheid. Je doet het met elkaar. Succes en tegenslag. Hieruit is de campagne ‘Delen. Dat is Detron’ ontstaan.
Met de campagne laten we onder 6 thematieken (van inhoudelijk tot en met fun) zien dat de werkwaarden niet zomaar bedacht zijn, maar ook echt in de praktijk worden doorleefd.
De moeilijk te bereiken ict’er, laten we bovendien interacteren met de werkwaarden via een laagdrempelige en humoristische game (www.delendatisdetron.nl) . Op deze manier bouwen we aan sympathie voor het merk met als doel dat men meer open staat voor job-opportunity’s bij Detron.
Bekijk HIER de campagne Detron
Inzender: Goals
Opdrachtgever: Detron
Categorie: Corporate communicatie