Zoetzout

Arentall | All you need

Het Arendje, een zeer bekende verhuurorganisatie van event- en beursartikelen werd in 2019 verkocht. Wat volgde was een nieuwe richting, een nieuwe naam en een nieuwe identiteit. Daarom werd een pitch uitgeschreven. De opdracht was simpel: zet iets compleet nieuws neer o.b.v. een paar uitgangspunten:

– we verhuren heeeeeel veel, zeg maar alles
– we willen opvallen
– grootzakelijke markt

Wij voegden zelf aan dit lijstje structuur/overzicht en smaakvol toe. We begonnen dus feitelijk vanaf nul en hebben een smaakvol afgerond geheel neergezet. De aanzet daartoe kwam door het toevoegen van één letter aan de naam. Arentall werd Arentall. Alles dus. Dat was de basis voor de gehele identiteit. En dat hebben we zichtbaar gemaakt in… alles. Van de naam tot de pay-off, van de structuur tot het design.


Bekijk HIER de campagne.


Inzender:
Zoetzout

Opdrachtgever: Arentall

Categorie: Design

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close