Blue Dragon

Met goed fatsoen

Ruim 5 jaar geleden klopten Tim en Ad bij ons aan. Ze kwamen allebei van ABN-AMRO en gingen een bedrijf in factoring beginnen. Wij ontwikkelden het atypische merk Voldaan: oer-Hollands, goudeerlijk en roze. Vanaf dag één de frisse wind die onder de Met Goed Fatsoen propositie het verschil maakt in een stinkende branche. Zo begonnen we stapje voor stapje met Tim, Ad en hun groeiende team te bouwen aan het merk. Inmiddels is factoring sterk groeiende. Dus wordt de Nederlandse markt overspoeld door cowboys die smijten met lage tarieven, maar de kleine lettertjes verzwijgen. In deze losgebarsten storm plukt Voldaan gestaag de vruchten van de onderscheidende, oprechte merkkoers die zowel de klanten (ZZP’ers en MKB’ers) als financiële partners (Knab en SNS) over de streep trekt. En we zijn pas net begonnen, want onlangs presenteerden we ons plan om het aantal klanten in 2020 te verdubbelen.

Bekijk HIER de campagne

Beluister hieronder een geluidsfragment

 


Inzender:
Blue Dragon

Opdrachtgever: Voldaan

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close