Greenhouse

Can you stare down a kangaroo?

Een stare challenge doen met een kangoeroe? Of geloven dat AXE Collision Fresh Forest + Graffiti samen lekker ruiken? Klinkt allebei onwaarschijnlijk, maar AXE wilde de doelgroep ervan overtuigen dat dit écht mogelijk is. Samen met AXE ging Greenhouse / Mindshare de uitdaging aan. Met een game daagden we de doelgroep uit om écht de challenge aan te gaan. Daarom ontwikkelden we niet zomaar een AR-filter, maar voegden hier een interactief spelelement aan toe.

 Film

 

Inzender: Greenhouse + Mindshare

Opdrachtgever: Unilever en Axe

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close