Greenhouse

AXE Ice Chill

Hoe brengen we de nieuwe productinnovatie AXE Ice Chill onder de aandacht bij mannen die moeilijk te bereiken zijn? Een uitdaging waar we het warm van kregen, maar de nieuwe AXE Ice Chill hield ons hoofd koel. Met Precision Marketing wist Greenhouse / Mindshare de doelgroep in beweging te brengen. Dit gebeurde online én offline. Zo bereikten we de muziekliefhebbers die met trein of metro reisde naar bekendste muziekfestivals met Dynamic Digital Out of Homes op basis van naam festival, tijd, dag van de week en locatie. Dit resulteerde in een enorme hoeveelheid hyperrelevante Dynamic Digital Out of Homes video’s die tijdens 3 festivalweekenden werden getoond.

Film


Inzender:
Greenhouse + Mindshare

Opdrachtgever: Unilever en Axe

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close