GENOMINEERD: Greenhouse + UStudio

AXE gets you ready to move closer

With AXE Unite Love is Love
Tijdens de Pride mag iedereen zichzelf zijn, wie je dan ook bent en op wie je dan ook valt. AXE komt al jaren op voor de rechten en de maatschappelijke acceptatie van de LGBTQ+ gemeenschap. Want love is love. Binnen een hele korte campagne periode heeft AXE deze nieuwe doelgroep aangesproken die ook massaal geïnteracteerd hebben via een real-time connectie met Digital Out of Home scherm op Rembrandtplein en een Snapchat filter. Door slim om te gaan met timeslots gedurende de Pride hebben we onze Out-of-Home schermen optimaal kunnen inzetten. Hierdoor hebben we met een minimaal budget maximale impact weten te bereiken. Dit resulteerde in een hoge ranking bij Kruidvat wat de effectiviteit in sales bewijst.

Film


Inzender:
Greenhouse + UStudio

Opdrachtgever: Unilever

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close