GENOMINEERD: Fama Volat

Familiefeiten of fabels

Met een gemiddelde concentratiespan van 3” bij consumenten en het veelgehoorde advies om binnen max 5” je punt te maken, lijkt het bijna ondenkbaar om commerciële content te produceren die langer is dan 2 minuten. Toch hebben we dit gedaan! En met succes.

De gestelde doelstelling van 16.000 uitgekeken video’s is ruim overtroffen met in totaal 176.978 uitgekeken video’s. Daarnaast hebben we ervoor gezorgd dat de lage kwaliteitsperceptie van Bavaria pils steeg tot boven de gestelde benchmark. En dat allemaal door de sterke verhalen uit Brabants’ bekendste brouwerij tot leven te wekken met behulp van de familie Swinkels, Huub Smit én bijzondere animaties die ieders verbeelding prikkelen.

Zo. Nu eerst een Bavaria.

Longform video: Jungle

Inzender: Fama Volat

Opdrachtgever: Swinkels Family Brewers

Categorie: Marketingcommunicatie, Design en Beeldcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close