GENOMINEERD: Fightclub

Introductie Jupiler 0,0%

De introductie van Jupiler 0,0% was er eentje om nooit te vergeten. Anderhalf jaar lang campagne voeren op verschillende doelgroepen, momenten en gelegenheden, wat geresulteerd heeft in het feit dat Jupiler 0,0% nu het derde biermerk van België is. Een prachtig resultaat waar we afgelopen jaar al een bronzen Effie voor ontvingen in België. En een campagne die niet stopt want ook de supportercampagne van 0,0% en de nieuwe emotionele laag van Identiek en toch uniek dragen eraan bij de Jupiler 0,0% een zeer stevig fundament heeft gelegd in een bierland bij uitstek dat alcoholvrij bier tot voor kort nog in het verdomhoekje had zitten.

Casefilm


Inzender:
Fightclub

Opdrachtgever: Ab InBev

Categorie: Marketingcommunicatie 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close