Carpe Diem Communicatie

Dutch Fresh Port

Drie traditionele, ingeburgerde identiteiten samenbrengen tot één fris, aansprekend merk, is een uitdaging. Carpe Diem Communicatie, met opdrachtgever Gemeenschappelijke Regeling Nieuw Reijerwaard (waarin overheden en gemeenten met elkaar samenwerken), wisten op het juiste moment het initiatief te nemen het traject op te starten, met de belangrijkste stakeholders in gesprek te gaan, te komen tot een stevige propositie en het merk creatief te vertalen.

Hierbij hebben we steeds functionele, effectieve keuzes gemaakt, een externe partij gevonden die in goede synergie het proces inhoudelijk kon begeleiden en de juiste stakeholders betrokken. Doorslaggevend voor het succes is dat we écht hebben geluisterd naar de partijen en we ons niet hebben laten afremmen door bestuurlijke processen op regionaal/provinciaal niveau.

De uiteindelijke vertaling van het merk raakt de juiste snaar, is op het goede moment ontstaan en past optimaal bij de gebiedsidentiteit. De opdrachtgever omarmt deze volledig, de doelgroep heeft haar meteen in gebruik genomen.

Bekijk het: Huisstijlhandboek Dutch Fresh Port

 

 

Inzender: Carpe Diem Communicatie

Opdrachtgever: Gemeenschappelijke Regeling Nieuw Reijerwaard

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close