IRX Communicatie

Kintsugi

Echte schoonheid kun je soms bijna proéven.
De vraag een uitnodiging te maken voor een intiem “Jewelery-event” met een exclusief karakter. Het vieren van de schoonheid onder het genot van culinair spektakel in Restaurant Alma (Oisterwijk). De mogelijkheid om de laatste collectie van Vhernier te komen bewonderen, aanraken en passen.

Geslaagde uitnodiging, opvallende uitvoering, verrassende insteek, anders, exclusief karakter. Een uitnodiging die perfect past bij het ‘kunstzinnige’ karakter en de vraag van de opdrachtgeefster. Een uitnodiging die inspeelt op de interesse van de doelgroep en visueel en qua concept aansluit op het merk en het georganiseerde event.

 


Inzender:
 IRX Communicatie

Opdrachtgever: Lilly Zeligman Exclusive Jewelry

Categorie:
Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close