GENOMINEERD: Blahblahism

Always notice Leolux

  • Een geslaagde reboost campagne van een A-merk design meubels uit de jaren 1990-2010
  • In 2 maanden het hele merk op de kaart gezet bij de jongste doelgroep.
  • In 2 maanden het merk getransformeerd van een ‘my parents brand’ naar een jong, eigentijds, kwalitatief merk.
  • In 2 maanden een verdrievoudiging van de merkvoorkeur. Uitzonderlijk. Anderen doen hier jaren over.
  • 360 graden media-inzet: guerrillacampagne, PR, OOH, Interbest, print, beurs en online.
  • Veel ‘rumour around the brand’. ‘Talk of the day’ geworden in de branche (designers, andere merken en retail).
  • Heel veel free publicity van zowel consumenten, journalisten, vloggers als bloggers. Zowel offline als online:  social media, vakbladen en consumentenbladen.

Film


Inzender:
 blahblahism

Opdrachtgever: Leolux

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close