GENOMINEERD: Scheepens

Jouw inzet is goud waard

De Grote Clubactie is al sinds jaar en dag een begrip bij velen. Nagenoeg iedereen komt er in zijn leven wel eens mee in aanraking. Op jonge leeftijd als lotenverkoper, of op latere leeftijd als ouder of vrijwilliger bij een vereniging. De communicatie rondom de Grote Clubactie was alleen nog teveel gericht op een jonge doelgroep. Qua stijl, maar ook qua boodschap. De organisatie was toe aan de volgende stap. Scheepens & de Grote Clubactie werkten daarom samen aan een nieuwe stijl, positionering en activerende campagne om clubs te overtuigen van hun deelname, lotenverkopers te stimuleren zoveel mogelijk loten te verkopen en lotenkopers te overtuigen van hun bijdrage aan de club én de kans op mooie prijzen door het kopen van een lot.

Film

 

Bekijk HIER de campagne.


Inzender:
 Scheepens

Opdrachtgever: De Grote Clubactie

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close