GENOMINEERD: Blue Dragon

Matige Koffie

Als de purpose van het merk (werkend Nederland verdient goede koffie) oprecht maar ook erg voor de hand liggend is, moet je met creativiteit op zoek naar andere manieren om deze purpose te bewijzen en te cultiveren. Wij gingen met Meldpunt Matige Koffie dan ook veel verder dan alleen communicatie: we faciliteerden de werkende Nederlander daadwerkelijk om zich binnen hun bedrijven te verenigen en een vuist te maken voor betere koffie op de werkvloer. Zó bewijs je als B2B koffieaanbieder dat je het écht meent, val je enorm op en schiet je spontane naamsbekendheid omhoog.

Bekijk HIER de campagne

Beluister hier een geluidsfragment

 


Inzender:
Blue Dragon

Opdrachtgever: Selecta Nederland

Categorie: Marketingcommunicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close