GENOMINEERD

Live communicatie in de ingenieurswereld

Antea Group heeft als eerste ingenieurs- en adviesbureau in Nederland een Pop-up store geopend op het drukste station van Nederland. Pop-up marketing is een relatief nieuwe vorm van live communicatie met de doelgroep in de online èn offline wereld en nog niet eerder in de ingenieurswereld ingezet. Met het openen van deze store heeft Antea Group een beleving aangeboden waardoor een emotionele band is opgebouwd met haar doelgroep en is een blijvende herinnering ontstaan.

 

 

Inhouse ontwikkeling van pop-up marketing

De store is volledig in eigen huis bedacht, ontwikkeld en uitgevoerd. Met de AR-game ‘Red de Domtoren’ heeft Antea Group passanten verleid om de store te bezoeken en de projecten en innovaties van Antea Group te beleven. In de game stond een van onze projecten centraal, de renovatie van de Domtoren in Utrecht. Zo werd ook een link gelegd naar de stad Utrecht zelf en is de samenwerking met de gemeente opgezocht.

 

Algemene case informatie

 

Categorie: Events

Case: Pop-up store Antea Group

Inzender: Antea Group

Opdrachtgever: Antea Group

 

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close