Over verpakkingsspecialist NNZ

De Groninger en de Zeeuw – een grotere diversiteit in de Nederlandse cultuur krijg je niet, maar toch opereren deze twee filialen van verpakkingsspecialist NNZ samen ondanks de afstand van 300 kilometer. Na een herstructurering van de organisatie en een nieuwe LangeTermijnStrategie, werd het tijd dat alle medewerkers elkaar live in de ogen keken.

 

 

De kracht van (non)-verbale communicatie met grote impact

Met beperkte middelen is het doel behaald om draagvlak te creëren en een nieuwe koers te verankeren, om zo meer overeenstemming binnen de twee bedrijfsculturen te bewerkstelligen. Een laagdrempelige en toegankelijke omgeving zorgde ervoor dat alle medewerkers, van productie tot het MT, zich vrij voelden om hun mening uit te spreken of op te schrijven tijdens het event NNZ Live! Met 1 gesprekstafel en gespreksleider, 45 stembordjes, 2 agenda-makers en 16 stellingen bespraken we de grootste tegenstrijdigheden, stelden we vooroordelen aan de kaak en streefden we naar gedragsverandering. We behaalden een overweldigend resultaat!

 

Algemene case informatie

 

Categorie: Events

Case: NNZ Live!

Inzender: KAAT&CO

Opdrachtgever: NNZ

 

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close