Over ABAB

ABAB Accountants en Adviseurs wil zich profileren op de arbeidsmarkt. Met een groot aantal vacatures in een zeer krappe arbeidsmarkt ligt er een flinke uitdaging. De drie belangrijkste kernwoorden waarop ABAB zich onderscheidt van de concurrentie zijn: ontwikkeling (persoonlijke groei), persoonlijk (betrokken en informele sfeer) en ondernemend (kansen om initiatief te nemen). In documentairestijl maakten ABAB en Full Frame drie zeer persoonlijke portretten van medewerkers. Deze drie verhalen geven samen niet alleen een beeld van “de ABAB’er” (voor zover die bestaat) maar het persoonlijke karakter en de intieme filmstijl geven ook perfect weer hoe ABAB zich onderscheidt van andere kantoren. Een vierde HERO-film, met een ludieke plotwending, vertelt het verhaal van een jonge collega die letterlijk zienderogen groei doormaakt. Deze film werd in commercial-stijl geproduceerd en heeft als voornaamste doel om op te vallen op social media. De drie portretfilms hebben op dit moment samen ruim 2.000 views op YouTube. De commercial is daar zelfs meer dan 22.000 keer bekeken. Dat is uitzonderlijk hoog als je het vergelijkt met (ook de grotere) andere kantoren.

Bij ABAB groei je razendsnel

Portretfilms

 

 

Algemene case informatie

Categorie: Beeldcommunicatie
Case: ABAB Films
Inzender: Full Frame
Opdrachtgever: ABAB Accountants en Adviseurs

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close