GENOMINEERD

Over Jupiler België

Dit is een campagne die het voor elkaar heeft gekregen, met een simpel product, mensen nader tot elkaar te brengen. In het verdeelde België, heeft Jupiler als officiële partner van De Rode Duivels een duidelijk standpunt ingenomen; We Are Belgium. Hiermee zetten ze hun eigen identiteit aan de kant om het goede voorbeeld te geven. Vergeet alle verschillen en proost samen met én voor Belgium. Een campagne die verder gaat dan alleen een sponsorschap communiceren. Deze campagne heeft de mindset van een heel land veranderd. En deze beweging werd steeds groter naarmate het WK vorderde. Zelfs andere merken veranderden hun naam tijdelijk in ‘Belgium’ en oude WK helden spraken hun trots uit. Tijdens dit WK maakte het niet uit waar je vandaan komt, welke taal je spreekt of hoe je eruitziet. We Are Belgium. België heeft misschien niet het WK gewonnen, maar wel iets veel belangrijkers; meer eenheid.

We are Belgium

Algemene case informatie

Categorie: Marketing communicatie
Case: We Are Belgium
Inzender: The Communication Company
Opdrachtgever: AB InBev/Jupiler België

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close