GENOMINEERD

Over Brainport Development

In Brabant en de Brainportregio zoeken we grensverleggende oplossingen. We innoveren samen en in openheid. Nergens ter wereld zijn plezier en succes zo onlosmakelijk met elkaar verbonden als in Brabant. Deze unieke regio moet je dus beleven!

Om meer (financiële) slagkracht te hebben om Tech & IT-talenten aan te trekken, hebben we de handen ineengeslagen met een aantal innovatieve bedrijven en marketingorganisaties in Brabant. Onder het motto ‘seeing is believing’, hebben tien talenten van over de hele wereld gedurende één week zelf mogen ervaren welke bijzondere bedrijven en kansen Brabant, en in het bijzonder Brainport Eindhoven, biedt. Deze ultieme samenwerking bundelde de krachten en zette de regio stevig op de kaart! Met de gecreëerde (video)content deelden en delen de deelnemers in hun thuisland (en daarmee wereldwijd) het verhaal van onze unieke regio. Deze innovatieve aanpak is uitermate succesvol gebleken!

Tech Xperience Week

Algemene case informatie

Categorie: Marketing communicatie
Case: Tech Xperience Week
Inzender: Brainport Development
Opdrachtgever: Brabant Branding

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close