GENOMINEERD

Over Musical The Lion King

De musical The Lion King is met behulp van een volledig geïntegreerde digitale campagne onder de aandacht gebracht bij potentiële en eerdere bezoekers van de musical. De campagne strekte zich uit over meerdere media bronnen zoals Display, Digital Out of Home , Display, Social, Televisie en Search. Door op al deze touchpoint op verschillende manieren een heel persoonlijke (dynamische) customer journey experience te laten zien, hebben we heel effectief en smaakvol een bestaande en volledig nieuwe doelgroep kennis laten maken met deze schitterende musical.
De kracht van de advertising was voornamelijk de maximaal persoonlijke, op individuele voorkeuren gebaseerde messaging. Als voorbeeld: wanneer een bezoeker aangaf max. 38 euro voor een kaartje te willen uitgeven, werd dit ook in de verdere communicatie doorgetrokken. Daarnaast nodigde de banners uit tot interactie, en werd er dus niet alleen maar een boodschap gezonden naar de consument.

Algemene case informatie

Categorie: Marketing communicatie
Case: Musical The Lion King
Inzender: Greenhouse + Mindshare
Opdrachtgever: Stage Entertainment

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close