Over High Tech Campus Eindhoven

In de documentaire ‘Curious Tom’ ontdekt de 11-jarige Tom allerlei technologieën en innovaties die worden gecreëerd in Eindhoven. Hij interviewt high tech helden en laat zich informeren en inspireren. Waarom de wereld behoefte heeft aan deze film, vertelt Ingelou Stol. ‘’Onder meer Silicon Valley en Boston hebben hele toffe films om te laten zien wat er in die steden allemaal gebeurt op het gebied van high tech’, legt de communicatiemanager van de High Tech Campus uit. ‘Eindhoven is óók een mondiale technologische hotspot, die voor ons gevoel ook die schijnwerpers verdient.’

Daarom nam de High Tech Campus het initiatief – samen met productiepartner House of Yellow – om een film te maken over de high tech innovaties in de regio. Hilde de Vocht, directeur Marketing & Communicatie bij High Tech Campus Eindhoven: ‘Curious Tom gaat niet alleen over de Campus. Ook over de TU/e, Strijp S en de binnenstad. Wij vinden dat we als regio sterk staan, juist omdat we samenwerken.’

Curious Tom

Bekijk hier de volledige documentaire.

Algemene case informatie

Categorie: Marketing communicatie
Case: Curious Tom
Inzender: High Tech Campus Eindhoven
Opdrachtgever: High Tech Campus Eindhoven

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close