GENOMINEERD

Over Bavaria

Bavaria liet met de #carnavalvrij campagne zien dat zij als geen andere de Brabantse (&Limburgse) carnavalsvierders begrijpen door, onder leiding van Sjefke Vaeren (Bjorn van der Doelen), te strijden voor officiële vrije feestdagen in Den Haag. Middels hun actiesite haalde Bavaria binnen 24u de benodigde 40.000 handtekeningen die nodig zijn om het onderwerp op de politieke agenda in Den Haag te krijgen. De actie behaalde landelijke bekendheid. Er werd meerdere malen over bericht in diverse media. Van het NOS journaal tot aan Jinek. Van Lucky TV tot aan Radio 538. Bavaria claimde op sympathieke wijze carnaval en zorgde voor hét gespreksonderwerp van carnaval 2018.

#carnavalvrij

Algemene case informatie

Categorie: Marketing communicatie
Case: #carnavalvrij
Inzender: Fama Volat
Opdrachtgever: Bavaria

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close