Over Holla Advocaten
De ultieme kracht van een goede arbeidsmarktcampagne zit hem in het feit of er echt activatie van de kandidaat plaatsvindt. De campagne van Holla is relevant door een balans van fun, toegevoegde waarde en de koppeling met de unieke eigenschappen van Holla als werkgever. Dat de activatie werkt, blijkt uit de conversie in de eerste campagneperiode. Dat doen we met een beeldtaal die een beetje schuurt; de beelden trekken kantoorclichés richting het absurde. Ze zijn enigszins bevreemdend en juist hierdoor onderscheidend. We prikkelen de doelgroep vervolgens door een stelling en activeren om de Kantoorkiezer te doen. Met de Kantoorkiezer helpen we de doelgroep in het oriëntatieproces naar een eerste baan en benadrukken we gelijktijdig het profiel van Holla als advocatenkantoor. We verdiepen vervolgens de communicatie door bewijs te leveren met echte verhalen van echte Holla’s.
De Kantoorkiezer
Algemene case informatie
Categorie: Corporate communicatie
Case: Holla Advocaten – Kantoorkiezer
Inzender: Goals Arbeidsmarketing
Opdrachtgever: Holla Advocaten
Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.