Over Dommelsche Bierbrouwerij

Medewerkers van Dommelsch zijn trots op de geschiedenis. Deze zijn visueel gemaakt, verdeeld over de biermerken die de brouwerij brouwt; Dommelsch, Jupiler, Hertog Jan en Leffe. Het draait om de brouwerij-medewerkers en daarom was ‘it’s all about the people’ kernwaarde belangrijk om beleving te creëren.
Het productieproces met personeel werd in kaart gebracht d.m.v. fotografie, vertaald in een storyline; ‘van land tot klant’ – de eerste graankorrel op het land tot en met het vers getapte pilsje bij de klant – die je zowel schematisch als fotografisch terug ziet komen. We creëerden visuele beleving door gebruik te maken van verschillende technieken, rekening houdend met de karakteristieke gebouwen. Branding werd doorgevoerd, van spreekkamers tot buitenterrein. Zoals custom-made meubels en wanden van grove (sloop)houten materialen, passend bij de corporate identity. O.a. door signpainting, groot formaat printing, illustraties, wallcovering en zandstralen werd het doel bereik; corporate branding/beleving.

‘Van land tot klant’

Algemene case informatie

Categorie: Corporate Communicatie
Case: Dommelsche Bierbrouwerij
Inzender: Vormgenoten
Opdrachtgever: AB InBev/Dommelsche Bierbrouwerij

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close