GENOMINEERD

Over Byldis

Byldis: dat is de nieuwe naam van de voormalige prefabdivisie van familiebedrijf Hurks uit Eindhoven. Na een overname door twee investeringsmaatschappijen gaat deze divisie als aparte onderneming verder. Dat is natuurlijk ook hét moment om als bedrijf opnieuw naar buiten te treden. Maar hoe maak je nu écht indruk? Door het bedrijf een uitstraling te geven die past bij de internationale allure van de gebouwen die het maakt! Want in Londen trekken hun omvangrijke hoogbouwprojecten al de nodige aandacht. En ook in Nederland bepalen de projecten van Byldis steeds vaker de skyline van onze steden. Om dat verhaal de bekendheid te geven die het verdient, gingen we grondig te werk. Van merkpositionering tot bronverhaal en van logo tot making-of-video. Niets werd aan het toeval overgelaten: vanaf 6 april stond Byldis voor altijd gebrandmerkt op het netvlies. Met een authentiek verhaal dat recht doet aan de magie van het Brabantse maakbedrijf.

The making of

Algemene case informatie

Categorie: Corporate Communicatie

Case: Byldis

Inzender: Zandbeek

Opdrachtgever: Byldis

Meer ingezonden cases vind je onder inzendingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close